Bazinga Events

Bazinga Events

Reviews

Goeie DJ

6 september 2018

Goeie dj. Kregen veel complimenten. Vrienden van ons wilde dezelfde dj ook op hun bruiloft. Joshua voelde de zweer goed aan. Goed afwisselende muziek en hij kreeg iedereen op de dans vloer zelfs opa van 85.

Elise en Jelle

het was een fantastisch feest

1 september 2018

DJ Joshua speelde goed op het publiek in. je hoorde dat hij veel ervaring had. Het feest was fantastisch de gasten spraken zeer positief over het feest. Mochten we in de toekomst een feest geven dan weten wij wie we moeten inschakelen. het contact met jullie rondom het feest is ontzettend makkelijk en fijn verlopen. Bedankt dat jullie ons feest compleet hebben gemaakt.

Rianne de Jong

Perfect

23 augustus 2018

Naar aanleiding van de recenties en het fijne gesprek heb ik voor jullie gekozen. En wat hadden we een gezellige dj hij heeft heerlijk gedraaid alles was helemaal naar ons wens. Ook de gasten gingen helemaal uit hun dak de verzoeknummertjes werden gedraaid ook al moesten sommige nummers nog even snel gedownload worden, maar alles kon en niks was te gek.

Nicole en Richard

Helemaal top

22 augustus 2018

Het was helemaal goed geregeld en we hebben mede dankzij Joshua en top feest gehad!

Maaike en Bas

Professioneel en ervaren Top DJ

17 augustus 2018

Ten eerste was de site erg duidelijk , vrijwel direct na de offerte is er contact opgenomen of alles duidelijk was en eventuele mogelijkheden die er zijn. Verdere communicatie was perfect en kwam vertrouwt en professioneel over. Het Feest zelf wad echt top!! De DJ Joshua had vrijwel direct in de gaten welke kant hij op moest om de mensen op de dansvloer te krijgen en te houden . Alle mensen waren razend enthousiast over het feest en vonden de sfeer top. Wij hebben ervan genoten, en zullen jullie de volgende zeker weer uitnodigen om er weer een top feest van te maken . Groeten Gijs

Gijs van Dijk

De avond was te gek

16 augustus 2018

rond een uur of 8 begon onze dj met spelen om de gasten welkom te heten als achtergrondvolume. Om 20:45 uur hadden we de welkomstdans afgesproken met de de DJ. Daarna zat de sfeer er tot het einde erin. Lekker gevarieerde muziek in allerlei smaken. Er zijn ook veel verzoekjes gedaan door de gasten en dit werd moeiteloos opgepakt.

Wendy Arendsen

Super goed geregeld

9 augustus 2018

Wij hebben alleen maar positieve berichten gekregen van onze gasten over de dj. Hij deed super goed zijn werk en als gasten keuze nummers hadden draaide hij deze netjes af. De service was super, de dj was heel erg meedenkend en was op tijd aanwezig om met ons kennis te maken en alles te doorspreken. Joshua was zijn naam en wat hebben wij een leuke avond gehad door hem. Alles verliep goed en was helemaal naar wens. Mvg Dennis brugmans

Marcia en Dennis

Fantastisch

4 juli 2018

Wij kozen voor Bazinga Events, omdat de website er goed verzorgd uitzag en de prijs prima. Makkelijk om contact te leggen. Op het feest is heerlijk gedanst, de dj heeft fantastisch geanticipeerd op sfeer en de gasten. De lichtset was uitstekend, sloot mooi aan bij de muziek waardoor de sfeer erg goed was. Heel veel gasten zijden achteraf dat ze het een fantastisch feest vonden en een enkeling zij zelfs “een feest geven, nou laat dat maar aan dit bruidspaar over!” en zo’n reactie is natuurlijk ook een prachtig compliment naar de dj van het feest. De communicatie vooraf liep heel soepel via het invullen van een persoonlijk gesprek bij ons thuis. Daardoor waren we niet heen en weer aan het mailen maar hebben dus met minimale communicatie een maximaal resultaat gekregen. Simpelweg fantastisch!

Suzanne en Frank

Bazinga Events heeft voor een geslaagd feest gezorgd.

2 juli 2018

Ze hebben de hele avond leuke dansbare muziek gedraaid en ook stukjes en verzoekjes waren mogelijk. Ondanks dat ze helaas niet in de buurt draaiden, zodat we ze niet live aan het werk hebben kunnen zien bood Joshua de mogelijkheid om bij hem thuis langs te komen, waar hij een uurtje voor ons heeft gedraaid, zodat we toch een indruk van zijn kunnen kregen. Dit heeft ons overgehaald om voor hem te kiezen en hier hebben wij totaal geen spijt van gehad

Anoniem

Top, super gezellig, dansjes, feest!

28 juni 2018

Onze keuze voor jullie was makkelijk ik was op zoek naar een dj en jullie stonden goed aangeschreven en ik snap waarom. De avond was super door het heerlijke weer bleef iedereen eerst buiten hangen maar naar mate de avond vorderde de muziek van achtergrond muziek naar super dansbaar ging, ging iedereen los. Zelfs zo hard dat ze niet wilde gaan. Dus zijn we even doorgegaan. Lampjes uit lichten aan en voetjes van de vloer.

Carmen en Corne

4.74.7 van 5 sterren (gebaseerd op 37 beoordelingen)
Uitstekend73%